If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
27000 паунда?
Това звучи невероятно евтино. Че аз Джулиета я взех за толкова.
Това са 70 000лв. или 36 000евро за двулитровия бензин, на мен не ми звучи евтино
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Ще ви държа в течение със актуални цени тук. За сега няма никаква спусната информация. Даже не може да се поръча още. Не са се разбрали за гаранционният срок.
Ще ви държа в течение със актуални цени тук. За сега няма никаква спусната информация. Даже не може да се поръча още. Не са се разбрали за гаранционният срок.
За съжаление мога само да споделя на 100% мнението и констатациите на повечето и то е дизайнът не е изключителен и си подобен на други марки- марцедес, БМВ, волво...
Както казах и преди Джулията за мен си струва с битурбо 3.0 дизел двигател 430 коня както беше оповестено миналата година и с 3.0 литра бензинов битурбо квадрифолио .Те поне проедлагат "първормънс" откъм мощност ...
Голям дизел могат да сложат производители, които са в премиум сегмента. Това е много тънка и скъпа ниша, в която трябва да може да си го позволиш, за да позиционираш автомобил там.
Отделно, че се започва с много малко варианти на двигатели. Не може да разчиташ на 3 варианта.
А малко несериозно звучи, че само КуВе-то ставало, или други с по 400+ кс. Продажбите се правят от малките и достъпни версии. Дори в премиум сегмента. Високите версии са само за престиж и да показваме, че сме премиум все пак.
Да, разбирам. Просто не съм го разбрал явно така, както си го казал, което е нормално като комуникираме чрез букви.
Но все пак мисля, че за всеки би "струвала" колата само с най-големите двигатели и с най-богатото ниво на оборудване. И след това идват финансите в разговора и изведнъж усещаш, как не всичко си струва като в списанията.
При такъв тип автомобили, които визираш, нещата по цялата кола не са едни и същи, както е сега при 159-ката. Ако вземеш едно КуВе, ще страдаш от всичко, което ще е по-различно и на съответната цена. В момента може да вземеш 159-ка с "най-големия" двигател, защото почти всичко останало е едно и също. Ама при новите автомобили, особено при тези мощности, всичко си иска съответните пари. А ако да кажем КуВе-то е с окачване на 2.2 дизел, то кел файда на цялата рекламна политика до тук.
За мен би си струвало да кажем възможно най-малкия, най-мощен и същевременно най-икономичен двигател. А иначе ако ти ми го купуваш, естествено, че ще си струва само КуВе-то. Дори и дизела не бих погледнал, който въобще няма да си струва. Баланс в цялата работа.
Току що ми попадна цената на един карбонов преден диск на М3-ка.
Някой може ли да предположи на каква цена се продава от БМВ?
Та ми е интересно какво си представяте като порядък. Пък след резултата да видим колко още ще чакаме КуВе с карбонови дискове.
Току що ми попадна цената на един карбонов преден диск на М3-ка.
Някой може ли да предположи на каква цена се продава от БМВ?
Та ми е интересно какво си представяте като порядък. Пък след резултата да видим колко още ще чакаме КуВе с карбонови дискове.
Comment